Over het webinar
Je moet beter plannen! Een uitspraak die je misschien al vaker hebt gehoord als je planning niet goed ging. Deze woorden kunnen hard aankomen, want niemand weet beter dan jij hoe hard je je best deed. En hoewel je de tips kent, lukt het niet altijd. Je bent niet de enige. Plannen en organiseren kan behoorlijk lastig zijn. Er zijn redenen waarom timemanagement bij de een beter werkt dan bij de ander. Dit heeft te maken met persoonlijke kenmerken en de context om je heen.
In mijn webinar ga ik dieper in op deze uitdagingen en geef ik praktische tips om je timemanagement te verbeteren.
Schrijf je in en zet de eerste stap naar een georganiseerder leven!
Spreker
Kristien Smet

Kristien Smet, een ervaren professional organizer, helpt je om je privé- en professioneel leven efficiënter te organiseren. Zo krijg je meer tijd en energie voor wat echt belangrijk is.
Met een achtergrond als maatschappelijk assistente en meer dan 10 jaar ervaring in het begeleiden van mensen met ADHD en autisme, is Kristien een expert in het omgaan met spanning, stress en zelfzorg.
Haar holistische benadering omvat beweging, gezonde voeding, voldoende slaap, ademhaling en een opgeruimde omgeving als basis voor een beter welzijn.