top of page

"Door een duidelijk plan van aanpak, lukte het om een eerste stap te zetten."

Er zijn zo van die momenten ...
 

Je kijkt uit naar de verhuis naar de nieuwe woning, maar wat doe je met al je spullen? En hoe hou je overzicht van alles wat er moet gebeuren? Dan helpt het dat iemand je in dat proces begeleid. Druk, druk, druk ... het lijk wel alsof er voor niets nog tijd is. Je wil aan je administratie beginnen maar je ziet er enorm tegen op. Het overweldigt je of je weet niet waar te beginnen, dus laat je het maar waardoor de stapel groeit.  Of je bent niet goed in het organiseren en plannen of je hebt er gewoon een hekel aan.  Je partner of één van kinderen heeft gezondheidsproblemen waardoor je je huis (tijdelijk) anders moet organiseren. 

We kennen ze allemaal, van die momenten dat je geen overzicht meer hebt. 

 

Wist je dat transitie- of overgangsmomenten sowieso voor extra stress zorgen? En dat je daarna terug je balans moet vinden? Maar ook dat heel wat transitiemomenten  te voorspellen zijn? En dat je kan leren organiseren? Er zijn er heel wat tips & tricks om het je gemakkelijker te maken. Waar wacht je op? 

Let's organice your life!

Hoe kan ik je helpen?

bottom of page